tisdag 8 december 2009

Nu vet vi!!

.........vad vi ska bli när vi är stora både jag och Björn. Jag läser ju som sagt till förskollärare och Björn har sagt upp sig idag, den 11 januari börjar han som gymnasielärare på bygg utbildningen i Skara, TJOHO. Han är så glad och har väntat på detta i nästan två år faktiskt, igår när vi firade 25 år som par var han och bestämde det sista och allt blev offentligt och klart. Vi firade med både starkglögg och ett glas vin, det känns så himla bra, häftigt oxå att ge sig ut på denna resa tillsammans efter 25 år, vi trodde ju båda två att våra val redan var gjorda. Man kan säga att de senaste 5 åren har all ramlat på plats, sen vi köpte huset har det bara rullat på.

Just idag älskar jag livet lite mer än vanligt, kram till alla er andra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Gud, vad roligt! Det är ni verkligen värda!
    Tyvärr hörde jag dock ryktet gå om att den goa Ninan ligger hemma i feber?! Fy, vad tråkigt! Vi som skulle haft fredagsplojet imorgon... Jaja. Jag får väl hitta på nåt själv då. Hoppas att du inte är alldeles för dålig utan att du kryar på dig snart!
    Krya på dig-kramar från Sofie

    SvaraRadera