måndag 29 november 2010

Oj vad upptagen jag har varit, och ganska fast i facebook! En liten bildserie får sammanfatta min höst, utöver det som visas har jag varit iväg på Grease i Jönköping med Madde, en Ullaredsshoppinghelg men Jenny, Helena och Laine, mycket trams o flams. En tjejmiddag hos Jenny har vi oxå hunnit med efter det. Nu senast var Björn och jag på Björn skifs show i Göteborg, det var superbra, en show som var otroligt påkostad och härlig att uppleva. Ja sen är det ju plugg,plugg och åter plugg som gäller, hösten har varit väldigt intensiv och stundtals jobbig. Men nu får vi snart en härlig jul, som jag älskar, förmodligen kommer hela släkten hem hit av dem vi brukar fira med, mysigt!!





Nya ABBA på besök på min och Malins 40-årsfest!


Kolla in mina skor, inte undra på att jag ramlade med dom!

Vi fick vara idoljury, konstig text på låten bara, handlade om att vara 40 och gammal!

Årets spökpromnenad den 29 oktober!

Björns tillhåll!

Njuter av glöggen den 1:a advent, jag är faktiskt glad men inte beredd på fotografen!




Mitt härliga vinterfönster i vardagsrummet!



2 kommentarer:

  1. Åhh, uppdaterat bloggen lite! Fräschat upp den med! Niiiice!

    SvaraRadera