onsdag 9 mars 2011

Nya tider :)

Det blir nya tider här hemma på Hagagatan,inte klokt vad tiden går.
Robin har fyllt 18 och kör som bäst på körskolan, det tar nog inte så lång tid innan körkortet ligger i plånboken. Victor har fyllt 15 och påbörjar sin mopedutbildning nästa vecka. Senare i höst så börjar Björn på sin yrkeslärarutbildning om allt går vägen, det blir nog en utmaning för oss båda,hm, har vi tur så har jag redan läst ngn av kurserna så att jag kan hjälpa till med tänket iaf.
Just nu sitter jag här hemma och läser som vanligt men med vänster arm i gipspaket, jag har en inflammation i vänster armbåge, slemsäcken och har inte fått använda armen på 4 dagar nu, hoppas att gipset tas bort om 2 dagar (fredag) när jag är på kontroll igen, det såg bra ut i måndags när de tittade, det var lite osäkert om jag skulle behöva göra ett ingrepp och dränera men det slapp jag iaf, skönt.
Inte så lätt att fixa sig, här är jag visserligen helt osminkad men håret är bara att glömma.



1 kommentar:

  1. Hej!
    Fin blogg.
    Ta gärna en titt på Spotlight Bannerbyte:
    http://bannerbyte.co.cc
    - en tjänst som ger dig trafik till bloggen :)

    SvaraRadera