tisdag 21 april 2009

Sicken dag, jag är helt färdig, först jobba hela dagen och sedan gå i affärer och leta kläder till Robin och Victor. Vi är ute i god tid och handlar till avslutningen.Phu, men båda kom hem med byxor, (Robin valde shorts) och skjortor till slut. Victor hade kunnat köpa lite mer, som kavaj m.m, han tittade t.o.m på hatt ungen, hmm, vad ska det bli av honom?
Åh kan man tänka sig, nu har jag ett par röda skor, så jag är oxå klar för avslutning och student, vad himla skönt det känns för våra helger fram tills dess är så bokade så jag vet inte vad, tur att man snöar in sig på vintern annars hade jag inte fixat detta.
Björn stackarn bygger ställning och spikar på taket, nu funderar vi lite på vår trappa, den ska göras om när vi har dränerat, det blir ngt enkelt i tryckimpregnerat och då kanske vi gör en liten uteplats på framsidan, vi ska iallafall inte behålla rabbatterna så visst vore en kaffe hörna bra.

Nu ska jag fixa lite kvällsmat åt snickaren


2 kommentarer:

  1. Nina! Kom till min blogg och tala om vad som skymmer Rasmus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Vad roligt att du fick tag på röda skor. ta kort och sätt in, vet jag!
    Ja vi har nog fått lika barn, tänker på victor och lucas ;)de är lika i mycket har man konstaterat.
    Klart du ska ha en kaffeplats, ring när den är färdig! hoppas det blir innan jag börjar jobba igen. kram Anna

    SvaraRadera