onsdag 29 april 2009

Gäsp, en hel vecka har nästan gått sedan jag skrev senast, var ska jag börja? Björn har ramlat från taket, jag visste att ngt skulle hända. Han hade ju som vanligt tur och ramlade bara ner på ställningen. Har precis kommit från Victors andra behandling, han tycker att han har mer kontroll på sitt öga så vi håller tummarna för att blåsan oxå ska bli bra.
Idag fick Robin klyva ved för första gången med den nya klyven, muttrar givetvis över det men är man stor så får man hjälpa till oxå.
Björn och jag hann åka till torpet och sätta igång vattnet för säsongen, Madde och Jonas åker tidigare än oss till helgen så de vill säkert ha vatten, vi går på samma ledning. Lite jobbigt tyckte Björn, tanten som bor i huset där vi har påsättningen blev änka för någon månad sen och vi har inte träffat henne ännu. Det gick bra men hon berättade att det är jobbigt nu med sommaren framför sig, de älskade att vara ute i naturen båda två, men sånt är ju tyvär livet.
Förresten så har jag postat min ansökan till högskolan, vi får väl se hur det går.
Nu måste jag krypa till kojs, ska öppna förskolan 6.30 imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar