tisdag 10 november 2009

AJ vad det kan göra ont att gå och lägga sig. Igår när jag klädde av mig så gick det trögt med den ena strumpan så fick jag ta i rejält , då känner jag hur det kraschar till i hela tummen, det kändes som att den gick av, det var knappt att jag vågade fiska upp den och titta. Jag fick skit ont och började frossa,då var jag helt övertygad att den faktiskt gått av(såg framför mig hur jag skulle vara gipsad mitt i julstöket framöver) men efter en stunds nedkylning så la jag mig och tänkte att morgonen får avgöra om jag ska söka för det eller inte. Idag ser den jättefin ut, svullen och väldigt öm men troligen hel, har problem att knäppa byxor och bh, men det går väl över. Jag lyckas då alltid med en massa klantigheter. Glad att jag hann undan med stryktvätten igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar