lördag 2 maj 2009

Vad härligt jag har det, sitter alldeles själv i torpet och bloggar.På förmiddagen tog Madde och jag en promenad och drack kaffe ihop, jättemysigt, Jonas fick springa och spraya radar överallt. Otroligt hur snabbt de bygger våra getingar, peppar,peppar så har de inte byggt här, de väljer nog "smedjan" istället i år, de har så goda bullar.
Torpsäsong innebär Skip-Bo, för er som inte vet så är det ett jätteroligt kortspel, tycker iallafall några av oss, i år har vi en turnering, så "tråkigt" att jag vann igår, jag råkade vinna många omgångar förra sommaren oxå så vi får väl se hur länge jag får vara med.
Dax för skip-Bo

Björn har fått en ny bästa vän, Gustaf 3 år, en riktig liten spjuver.

Nu ska jag sätta mig en stund i solstolen, det ska ju bli kallare igen så man får passa på.Skulle behöva göra ngt åt mitt vattenfall oxå, mössen har tuggat sönder pumpen, tråkigt.

Ha nu en fortsatt trevlig lördag.

P.S Jag har satt på elementen i smyg, höll på att frysa ihjäl i natt. Björn är hemma under dagen och murar skorstenen.
























2 kommentarer:

  1. Skip-bo är skitkul!!!!!!
    Ses imorgon och tack för att jag får låna FitLine påsar av gulliga dig!
    Kramar Sofie

    SvaraRadera
  2. Hmmm, du är katig redan efter första spelomgången...det kan ju straffa sig snabbare än vad man tror ;-).
    Vi får väl kanske ha getingarna hos oss men då får ni behålla alla huggormar! /Kram Madde

    SvaraRadera