onsdag 9 september 2009

Ibland är det mer skönt än annars att sova, imorse vaknade jag av att Håkan ringde kl 8. Han undrade om jag var på väg eller så, skulle börjat 7.45. Detta har aldrig hänt, att jag verkligen sovit förbi tiden. Sen kan jag vara, alldeles för ofta men inte sova så här. Jag hörde inte Björn och inte Robin heller som åkte 6.30. När jag skyndade mig i badrummet så insåg jag att Victor hade nog inte heller vaknat. Vi sprang omkring i huset, jag var faktiskt på jobbet 8.50 trots att jag skjutsade Victor till Stöpen. USCH, men vilka snälla kollegor jag har, Sofie gav mig en kopp kaffe när jag satt i sandlådan, förresten så hade Sofie och Håkan busat med mig, på min regnjacka i dragkedjan har jag två nyckleringar med deras bilder på. Gulligt och bra, jag har kunnat avleda många av de minsta i dag genom att ha dem i knät och titta på "fröknarna", kanske ska jag sätta dit en på mig själv oxå.
Sofie har blivit medlem i min ojklubb, ni kan läsa mer om det på hennes blogg.

1 kommentar:

  1. Gulliga du! Jag tycker att du var värd en liten sovmorgon och dessutom så vet vi nu att jag och Håkan klarar 20 barn själva!
    Ha det så bra i skolan imorgon så syns vi med fredagskjolen på!
    Tack för medlemsskapet förresten!
    Kramar Sofie

    SvaraRadera