fredag 4 september 2009

Mamma kom hem igår, det blev en extra natt för att hon kände sig inte helt ok i halsen. De hittade inget så nu får hon vänta på att svullnaden ska ge med sig och tro att det är bra så.
Jag gjorde min första dag på högskolan igår, kände mig faktiskt jätteinspirerad när vi satt där, ett härligt gäng med bra kursledare. Beställde lite böcker igår, orkar inte söka efter mer beg, det tar sån tid och mitt tålamod räcker inte till, dessutom är det intressanta böcker som jag tror att vi kan ha nytta av på jobbet när vi har våra pedagogiska diskussioner.
Jag har en fullmatad helg framför mig som alltid, fotboll ikväll. Handbollscup imorgon och kräftskiva på kvällen, söndag får bli en vilodag.

Ha det så gott

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Hoppas att förkylningen har gett med sig och att du kommer frisk och kry till kräftorna imorgon! Ville bara säga: tack för att du finns! Jag önskar att jag var som du... organiserad och huslig! Nästa liv kanske...
    Kramar i massor från Sofie

    SvaraRadera
  2. Du är för go du Sofie, du vet att du är min älskling, skulle aldrig klara mig på jobbet utan dig, du är en jätteduktig pedagog. Det är inte för inte som jag vill ha dig som min mentor.

    SvaraRadera