måndag 21 september 2009

Vilken helg det har varit, hela lördag fm var jag hos pappa och installerade hans nya dator. Höll på att bli tokig innan jag fick ordning på utgående mail. Sen var jag och Björn i torpet och påbörjade vinterboningen, tyvärr så hinner vi nog inte bo där ngt i höst.
Igår var jag i Ullared och shoppade, hittade två jackor till mig, det var det jag sökte men naturligtvis så blev det lite mer oxå. Victor bröt ihop när han insåg att han endast fic en storpack med strumpor och pikétröja, han fick en annan tröja oxå men den ville han inte ha. Att han car på stan och shoppade för inte så längesen har han visst glömt, jag har köpt fel chinos, de är inte äkta enligt hans mening. Vi har den diskussionen varje vecka snart, han påstår att det är ett annat tyg medans jag menar att chinos är modellen på byxan, inget med färg eller tyg. Vi får väl se hur länge det ska pågå.
DEn här veckan ska jag jobba runt utvärderingsfrågor i min uppgift på skolan, inte jättekul men efter att jag pratade med Sofir nu på morgonen så har jag nog en bra ide hur jag sak lägga upp det. Tack för det Sofie, så skönt när man blir bekräftad för sina tankar.


1 kommentar:

  1. Åh, vad skönt att jag kan vara till någon hjälp! Mentor och allt =)
    Kram Sofie

    SvaraRadera