måndag 6 juli 2009



Äntligen semester, åh vilken härlig start dessutom. Vi var på Husarens allsång i fredags, hade hur kul som helst och var inte direkt nykter heller men det är längesedan jag hade så kul.

Björn däremot har inte haft samma tur, hade ju kul som jag i fredags men för övrigt så har det mesta bara strulat, nya gräslipparen gick sönder och på motorcykeln blev det punka när han skulle åka hit och regnet öser ner så på taket får han inte mycket gjort heller. Men den jäkeln leder Skip-Bo turneringen så jag vet inte hur detta ska sluta, i kväll blev jag sist tom men jag har ju många vinster bakom mig så jag får väl låta de andra vinna i år.


Nu bor vi alltså i torpet och bara njuter av allt det goda....................................................................




Mekarstund med nya klipparen.............................................................................................................



Nu väntar Beck och sen sängen, solen är väldigt välkommen också eller hur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar