torsdag 9 juli 2009

Regn igen, så himla tråkigt. Visserligen njuter jag av min ledighet och tar dagen lite som den kommer men jag hade ju tänkt att bättra på brännan oxå, har ju ingen färg på magen alls tex. Men det kommer väl snart lite soldagar. Igår var jag hemma hos Anna på en fika, trevligt, hon väntar med spänning på bebisen nu, tiden går ut på söndag så vi håller tummarna nu. Idag kommer Camilla och Carl hit för att stanna några nätter. Carl har med sin motorcykel så han är väldigt körsugen nu, tyvärr så var Victor på Bowen igår och får inte köra med sin så det får väl bli jag som åker skogen runt med Carl.

Fick precis ett samtal från syrran , honär i Skagern med ett gäng. Nu skulle hon köpa öl och behövde lite guidning, inte helt enkelt i telefon men hon hittar nog något, det brukar sluta med att hon ger bort det i allafall. Hon har mest druckit baileys och sånt men kan inte det längre eftersom hon inte tål chocklad, fatta hur svårt det är med kakor och glass m.m det är chocklad i väldigt mycket när man ser sig omkring.

Nu suger det i kaffe tarmen, ha det gott alla ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar