torsdag 16 juli 2009

Sitter vid matbordet och disskuterar diverse saker med mina tonåringar och en komis till Robin. Utanför kör traktorn och "sladdar" våran väg, vilket betyder att varenda sten sticker upp innan de har fått ordning på det, igår körde jag i en jättesten som var täckt med jord hm,hm,hm,hm......
Imorgon fyller mamma år, jag slår vad om att det är jättefint bara för att vi måste åka till Skövde. Nu tittar faktiskt solen fram så jag ska ta med mitt kaffe och min bok ut till solstolen en stund. Ha det!!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Vad skönt att allt är färdigt nu, nu ska du bara njuta av semestern som är kvar. Ligga i solstolen och bara päsa med en drink i handen.
    Är ni ute i stugan nu eller?
    HA det så bra så länge
    Kram Anna
    Ps. ingen bebis än =(

    SvaraRadera