måndag 15 juni 2009

Jaha, så var man 39 då. Hur ska man vara då egentligen för att inte skämma ut sig eller ngn annan i omgivningen. Jag har fått en så rolig present av Robin, sitter här och småskrattar hela tiden. Det är en mus som sitter på en motionscykel och trampar i den takten som jag skriver. Den kan räkna mina ord per dag m.m, men den låter mest som en gammal symaskin.Jaja, rolig är den iallafall, vi får väl se hur många dagar den får vara med.


Robin filmar samtidigt som jag skriver detta inlägg.







3 kommentarer:

  1. Gött, nu är du inne på ditt 40-e år!!! Det är inte jag...än. (Hihi)/Kram

    SvaraRadera
  2. hej i timmersdala kan man vara rudis
    utan att det störs

    alf

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    FÖRLÅT!!!!!!!!!!!! nu skäms jag verkligen.
    Stort grattis till dig, hoppas du hade en toppendag, firade de dig i måndags på jobbet? och jag som inget sa när vi sågs hos Åsa. Det var som bortblåst tills jag läste din blogg precis.
    SKÄMS verkligen!
    Grattiskramar i massor/ ANNA

    SvaraRadera