torsdag 11 juni 2009

Stress och stress, inget annat. Igår kväll var jag arg som ett bi, min symaskin är helt knasig så det slutade med att jag fick sy upp Victors skjorta för hand. Han vill nämligen ha den helt rak nertill och det hade jag ju lovat att fixa såklart. Robin har nu den sista veckan kommit på att det är snyggt med vita jeans, hittar inga,nu ska vi en snabb tur till Westis ikväll och se vad de har.
Han ska till Stöpen ikväll oxå för att träna inför avslutningen, jag ska hinna med ett möte på jobbet, ja,ja jag är ju inställd på stress så det går nog. Har glömt en födelsedag kom vi på igår, Peter vi ber så mycket om ursäkt det kommer brev till dig imorgon.
Nu behöver min ktopp semester, skönt att vara ledig imorgon hinner med Robin och Kajsas student, Björn får ta Victor och hans tårtkalas efteråt. Mitt i student mottagningen ska Robin skjutsas till sommarland,phu.................................................................................men snart så är det riktig semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar