torsdag 4 juni 2009

Regnet det bara öser ner la,la,la,la,la,la,la,la.........Tänk att den sången(fast på engelska) sjöng jag på en soarè för 17 år sedan, de kan man inte tro att jag har vågat.Jag var 12 år och begrep väl inte bättre.

Håller på och plockar ut kort som vi ska bränna ner på skiva till hela Victors klass, det är både från resan och klassfotbollen,men vilken tid det tar, dessutom så förberder jag en del för morgondagens personal fest, vad kul vi ska ha, förutom att det är sista festen med vår chef, det är med stor sorg vi säger hejdå till henne och lycka till på den nya enheten som hon börjar på.

Nu får jag fortsätta i bildernas värld så att jag kan njuta av torpet i helgen.



4 kommentarer:

  1. Åh det låter spännande! Skit att jag missar festen imorgon, men jag ska tänka på er när jag står i folkmassan på stadion och diggar:)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte dina potatisplantor och de tagetes du tänkt få ner i jorden. Själv har jag två (tre) mål med helgen, gräsfrö på plats och två härliga promenader. Hänger du på? /Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Styrman Karlsson9 juni 2009 kl. 07:00

    jahaaa...så du är 29? "17 år sedan" - "Jag var 12 år"....vad är hemligheten bakom de försvunna 10 åren? ;)

    SvaraRadera
  4. Åren är väl inte så noga, en 1 eller 2 vad gör det när man har bråttom, eller inte kan räkna/ Nina

    SvaraRadera