fredag 26 juni 2009

Japp en match är vunnen i Victors första skadevi cup, kul, de har inte varit bortskämda med vinster i sitt seriespel så det här behöver de verkligen.
Ikväll blir det storbilds tv på tymer, fotboll såklart och grillat till det, P14,F14 och P16 är inbjudna, vi får väl se hur många som kommer.
Robin har kommit in på sitt första val i gymnasiet,
LICHRON, grattis på dig killen.

För alla som vill så har min vän Jenny och hennes syster gjort en egen hemsida, de är två sjönsjungande systrar som gärna tar sånguppdrag, det var Jenny som sjöng på Sofie och Marcus bröllop. Jag länkar upp den här på bloggen.

Sitter nu och räknar på vad jag kan få av CSN, inte så kul men jag ska prova att bara ta bidrag så får vi se.

Bara en arbetsvecka kvar, så skönt. Ha det så gott alla ni som redan har börjat.

1 kommentar:

  1. Hälsa Robin och gratta från oss! Kul!
    Lider lite med dig som ska arbeta en vecka till...bara lite i och för sig...för jag har ju börjat min semester IDAG!!!

    SvaraRadera