torsdag 14 maj 2009

Ni skulle bara veta vilket bra inlägg jag skrev igår. Min gud för tillfället är ju Kay,Pollak ni vet.
Jag citerade honom flera gånger och tyckte att jag fick till det, skulle lägga mig och läsa lite mer av honom efteråt. Det jag skrev mest om var hur man har ansvar för det man tänker och blir en bättre medmänniska, han är ju så klok.
Vad händer då?? Jo, jag råkar trycka på ngt och all text försvinner, hur jag än bar mig åt så gick det inte att få tillbaka. Kontentan blev att jag inte alls kunde tänka som Kay, jag blev helt skogstokig och stängde svärandes av datorn och la mig i ren protest, mot vem vet jag inte men så jä sur.......usch vad det svänger fort i humöret.
Ikväll ska vi ha vårfest här på jobbet, hoppas vi slipper ovädret. Sen bär det iväg för att hämta hem Robins mc, det ska börja övningsköras..Måste packa för Victors klassresa oxå, jag ska sova med dom natten mellan fredag lördag sen sover Björn fram till tisdag när de åker hem igen. Kul med så lång resa men man får ta med så mycket olika kläder.

Idag blir det ett Nalle Puh citat:

Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'.

1 kommentar:

  1. Nalle Puh är en guru! Haha, klockren!

    Regnet öser ner så det kanske tar slut i molnen innan kvällen... vi kan ju alltid hoppas!

    SvaraRadera