onsdag 27 maj 2009

Suck

Jaha, så var den här veckan snart slut oxå. Jag hade tänkt att ta hand om lite mer strykyvätt men efter en stund här vid datorn och strul med både epost och telefon (den funkar fortfarande inte) så rann den lusten av mig. Väntar spänt på besked från högskolan, deras ambition var att ge besked detta månadsskifte, så vi får se. 50 sökande på 40 platser har vi hört.............
I morgon tänkte jag åka till stugan själv med mina potatisplantor m.m det är så gött med en tidig dag.
Det är ju morsdag på söndag, man kan ju alltid hoppas att det blir frukost på sängen, ägg blir bra om du läser detta Björn.( det vet jag att du gör)


Citat: "Cogito, ergo sum"-Jag tänker, alltså finns jag


1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid "råka" tappa ett par hinkar med potatisplantor vid fjällstugan. ;-) /Kram Madde

    SvaraRadera