lördag 16 maj 2009

Nyligen hemkommen från lägret sitter jag nu alldeles slö framför schlagerfestivalen, har fått sova inatt men det tog ett tag innan alla pratat klart, killarna var för söta. De hade en som pratade i sömnen och var väldigt aktiv, de hämtade mig för de var oroliga att han skulle ramla ur sängen. Givetvis låg han i överslaf men det var lugnt, de övriga löste det med att lägga madrasser på golvet och själva knö ihop sig två och två eller tom tre i en säng, de var lite skraja oxå. Imorgon bitti ska jag tillbaka då det är familjedag, vi börjar med att åka till Karlsborgs fästning på en guidad tur och sen ska vi äta tacos ihop på lägerplatsen. Nu ska jag värma mig under filten har frusit hela tiden vid Viken, barna de tokarna har badat,hu,hu,hu. Jag frös åt dem oxå.



Citat:
Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar