måndag 25 maj 2009

Vilken go helg det blev, grillat och gräsklippning allt var lika gött, synd bara att jag körde sönder den ena klipparen igen. Vi ska tydligen ha utgifter hela tiden.
Arbetet med takert flöt på bra för Björn, skönt att det kommer igång, bar hjälp hade han oxå av två ynglingar från byn som vill tjäna en slant. Det är litet jobbigt när man själv inte kan göra ett enda dugg i byggandet och jag får så dåligt samvete när jag ser på Björn hur sliten han är och jag ändå ligger på för att det ska bli färdigt, sen är det ju allt annat oxå som bara släpar efter, jag får ångest på skiten när det går ut över barna, stackars Robin får väl inget körkort i år.


1 kommentar:

  1. Hej Nina!
    Nu har jag fått hjälp av Sofie att göra en blogglista, så nu kan jag följa ditt liv med. Kul! :) Tror nog du gör ett alldeles utmärkt jobb därhemma med allt det andra, som att fixa mat o kaffe m.m. till arbetarna. Ha det bäst!

    SvaraRadera