fredag 22 maj 2009

Regn regn och åter regn, det behövs ju visserligen men inte i mitt badrum kanske? I morse så var det blött på golvet, jag trodde att Robin varit uppe med tuppen för han torkar aldrig av fötterna, men då fick jag en droppe i huvet och förstod att det regnar in!!! Björn hade inte lyckats täcka in ordentligt.

Vi får trots allt en helg i torpet, det ska bli så skönt.

Om ni skulle försöka ringa hem till oss så är det kört, ingen telefon sen i går eftermiddag, vi vet inte varför, Björn har gjort en felanmälan och det kan ta fram till onsdag innan de får ordning på det.

Nu är Victor igång med golfandet, om det går bra så har han grönt kort till midsommar ungefär, det är perfekt, vi är några som har möjlighet att skjutsa när det är så nära till Kulhult. Jag börjar ju 9 flera dagar, då kan de åka med och jag kan hämta vid 4 när jag slutar. Allt utom resorna till sommarland är bra, för dit har jag skjutsat färdigt nu tycker jag.


Mina potatisar är på väg upp, det kommer i alla hinkar och i landet oxå, det blir spännande att smaka på dem sedan i sommar, alla hinkarna ska köras ut till torpet, får nog göra det ganska snart innan de blir för höga och går av.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar