torsdag 6 augusti 2009

Aj,aj det kunde blivit oj,oj.Jag har klippt häcken för första gången, lånade svågerns bensindrivna häcksax och drog igång. Efter halva ungefär så var jag rätt trött i armarna, man använder inte musklerna i det läget speciellt ofta märkte jag och såg i mitt inre hur jag inte skulle orka hålla emot och därför klippa ner häcken jämns med marken mitt i eller nåt. Snacka om att jag fick koncentrera mig för att unvika det ojet, drack lite vatten emellan oxå för att ta nya tag. Det blev bra på håll, bara man inte kollar i profil, då är den liksom lite s-formad men jag är nöjd med mitt första klipp.
Hade en mysig eftermiddag med killarna igår, Victor skulle köpa lite tröjor och Robin var på körskolan och ville bli hämtad. Vi började med att luncha på Rådhuset, vilket bra ställe det är, gott och stora doningar. Victor hittade lite tröjor och Robin fick byta ut sin mobil som krånglat och varit på reparation flera gånger.Med andra ord så var alla nöjda och glada.

Idag säger vi grattis till LINN som fyller 18 år, vi ska på kalas imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar