tisdag 11 augusti 2009

OOps, nu har det nästan gått en vecka sedan jag skrev. Häcken står kvar och kanterna utmed tomten mot gatan är sopade, hade en riktigt bra arbetshelg faktiskt. Idag har jag bakat bröd i långpanna, är det smidigt eller? Man behöver ju knappt röra degen. Vi har det jättelugnt på jobbet, många har långledigt men imorgon ska jag på hembesök så nu drar det äntligen igång lite mer.
Robin är i Skövde och lanar hos en av de killarna som han gick med i Stöpen, kul att de fortsätter träffas, en av dem ska gå ihop med Robin på Lichron så det är nog troligt att den kontakten kommer att vara ett tag, de bor i Väringkanten men man har ju mammas taxi att ta till.
Victor nyttjar den taxin fullt ut just nu, är det inte golf så är det bad, ska bli skönt när han får moped om två år. Just nu sitter han med sitt ex och fnittrar på sitt rum, de är för härliga de här tonåringarna, de liksom bara gör vad de vill här i livet utan några större bekymmer.

Nu ska jag sova lite för imorgon ska taxin gå till Kulhult innan jag anländer på arbetet 7.45


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar