söndag 2 augusti 2009

Fotbollsmamma, det kan jag titulera mig med råge känner jag nu. Vi har kommit hem från Uddevalla, cupen Oddebollen som Victor spelat för tredje året i rad. När vi kom ner i fredags så var det lervälling och det såg mer ut som gyttjebrottning än fotboll, det var så bedrövligt att jag inte kunde annat än att skratta åt det, lera och vatten sprutade om dem och de tog i allt vad de kunde men bollen den låg kvar..........Vädret blev bättre på em och på kvällen kunde vi sitta ut och grilla tillsammans,även lördagen var fin så det blev både shorts och grillkväll. Vi dukade långbord på grusparkeringen brevid alla som kom dit för att dans till Streaplers, vi kände oss som bingoutropare och det ropades ut ett nummer då och då, folk trodde nog inte att vi var riktigt friska, nästa lördag ska vi prova att sitta på Olstorps parkering och äta tyckte någon skämtsamt, det är nästan så att man skulle vilja bara för att se hur folk reagerar.
Tänk att gubben och jag kom med på samma bild, det händer inte ofta.



Nu behöver jag sova snart, ska ju upp med tuppen imorgon och öppna förskolan som varit stängd nu i fyra veckor. Med andra ord så kommer väl det fina vädret tillbaka nu.


GODNATT

1 kommentar:

  1. Det blev en bra bild jag tog på dig & gubben :) Vi hade en trevlig helg !! kram PD

    SvaraRadera