fredag 21 augusti 2009

Redan fredag igen vad fort veckorna går. Ikväll vill jag bara sitta framför tv:n och mysa, det ska väl ändå regna kan jag tro. Igår fick jag brev från högskolan och nu drar det ihop sig, den första inläsningen. Måsta bara leta fatt i boken. Det får bli högskolebibblan på måndag.
I helgen blir förhoppningvsis det sista teglet lagt på taket, bilder kommer jag lovar.Sen laddar vi om för att gräva upp runt huset och dränera. Klet och kladd i hallen med andra ord men samtidigt vore det skönt att få det gjort nu istället för i vår, det blir nybyggd trappa och en liten köks altan oxå om allt går vägen. Ser framemot mina kaffestunder på framsidan i vårsolens sken. Jag har oxå bestämt mig för att inte ha några rabatter, det blir bara krukor och min s.k gravhög. Gravhögen görs kanske om, har lite för höga växter i den nu men vi får se.

Trevlig helg på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar