fredag 14 augusti 2009

För ett år sedan fick jag ett armband av en vän, bla med tre låsberlocker i, de var där för att öppnas en i taget och gå vidare i livet. Igår såg jag att jag tappat ett, tänkte att det var nog upplåst nu och står för mina kommande studier som ska ta mig framåt i livet. Det kändes iallafall bra att tänka så, men någon timma senare så hade jag inte längre en bra känsla. Min pappa åkte med ambulans till akuten igår, mamma ringde precis när Victors match var slut, han blev kvar för vidare undersökningar men de tror att det kan vara en ny stroke, han är helt orkeslös i hela kroppen och kan inte på några villkor styra kroppen och defenitivt inte stå upp. SKIT, vi vet ju att han är väldigt dålig i sina kärl och troligen inte blir så gammal men det är så jobbigt varje sån här vända, är det nu är det slut eller vad ska tillkomma.........................................................
Pratade med mamma precis och fick veta att de ska göra en hjärnröntgen för att kunna konstatera mer precist vad som hänt. Bara att vänta och se igen, men vi hoppas givetvis på det bästa. Ska iallafall försöka ha en bra helg.Ni också!


Ögonen ser saker klarare i en dröm än de föreställer sig vakna.
Leonardo da Vinci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar