tisdag 18 augusti 2009

Vad ska man säga om lilla Harry, han kommer nog på något vis att bli allas vår Harry, Anna, du behöver ju inte fundera på barnvakter framöver iallfall, det finns nog en villig på varje gata i Timmersdala.
Jag blir oxå bebis sjuk men det blir svårt för mig, jag jobbar på Robin istället, skaffa en tjej så att jag blir farmor, för det är nog det närmsta en bebis i mitt hus som jag kan komma. Robin är inte lika entusiastisk men om 7-8 år sådär kanske.
Min bil är trasig, jag blir galen, ibland har jag inga bromsar, tex igår mitt i centrum när det var rött ljus. Tur nog så blir det grönt, jag hade aldrig hunnit att stanna helt så paniken var nära och Victor var med mig i bilen, usch, så nu kör jag i snigelfart mellan hemmet och jobbet,i övrigt får den stå stilla. Bilen ska in på verkstan nästa vecka.
Alltid varje vecka så ska det vara OJ i mitt liv, trodde bara att det var klart för i söndags satt jag fast i slänten med den åkbara gräsklipparen och spann i stugan, fick bli riktigt arg och stark för att komma loss. Men skam den som ger sig.............................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar