måndag 31 augusti 2009

Har precis pratat med mamma, hon ska opereras i morgon. De ska göra en ballongvidgning i hennes matstrupe, som det är nu så fastnar maten och kommer upp och håller på,fy bubblan vad jobbigt. Det här ingreppet är av enklare sort men det kan gå tokigt, strupen kan brista,huu. Jag står som första kontaktperson ifall ngt händer, känns inte jättebra, kommer gå på helspänn imorgon. Nu är det väl inte särsklit troligt att det går illa men vetskapen gör att man sätter igång en process i lilla hjärnan.

Förresten så finns jag med på facebook nu oxå, det är en hel vetenskap att förstå allt där, har hur många förfrågningar som helst när jag går in få se hur jag reder ut allt jag ger mig in på.

Har redan fått känna på att vara desperat student, vi har en läsuppgift för ett litteratur seminiarium första gången vi träffas, torsdag, vi har inte hittat boken, eller rättare sagt. Marie lyckades få köpa den på nätet fredags,med tur så kommer den imorgon,det blir att få vrålläsa ca 100 sidor som vi måste ha läst. Det är bara att ställa in sig på att det är så här det bli framöver.

Nu ska jag plugga körteori med Robin, sicken tur att jag är en sådan strålande chaufför, missar inte ens en alldeles oskyldig soptunna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar