onsdag 12 augusti 2009

Vilken latdag jag haft idag, eller det som gått av den här veckan, måste vara det omväxlande vädret jag blir trött av. En som inte är lat är Victor, han har gått flera 18-håls rundor och har nu officiellt handikapp, vilket innebär att han kan gå ut helt på egen hand. Grattis på dig, han var jätteglad när jag hämtade honom. I helgen är det juniortävling som han ska vara med på. Vi hade ju tänkt helhelg i stugan men vad gör man inte för sina barn, vi får åka sent på lördag eftermiddag istället.
Det är snart skolstart, även för mig(3/9) och det innebär att Robin Victor och Björn får ta hand om matlagningen var sin dag i veckan, det får nog bli familjeråd på söndagarna med matliste planering och annat. Jag försöker förtränga mina 9 terminer tidsmässigt samtidigt som jag är jätteinspirerad och vill, tror att det kommer ge en del för hela arbetslaget oxå.

Nu väntar boken Jenny(Gardell), vi ska diskutera förhållningssätt utifrån den på vårt nästa möte, våra möten är faktiskt jätteroliga och givande.

1 kommentar:

  1. Det är bara att ladda upp med en massa pasta, mamma scan och falukorv;)
    Det kommer att gå galant i skolan, och du har ju världens bästa praktikplats!

    SvaraRadera