torsdag 27 augusti 2009

Gäsp,gäsp vilket slöväder.
Idag hämtade jag hem tre trötta killar från Torsö, 7:orna har haft lägerskola där. Vi hann inte ens ut på E20 innan de sov.
Victor trivs jättebra i sin nya klass och Robin kommer hem med den ena positiva kommentaren efter den andra vad det gäller hans klass på Lichron. Robin säger: Vi är 34 men redan kompisar, imorgon ska flera av dem gå ihop på matfestivalen.
Jag behöver inte bekymmra mig om de små änglarna som nu är ganska stora, förstår nu hur mamma har känt även om jag fick frihet tidigt om jag skötte mig, det vet ju alla att den rediga snälla Katharina gjorde, att lugnet mest berodde på att jag var så jäkla blyg det förstod inte många. I mig bodde en riktig bitch som bara vågade sig fram för de mest kära och nära.
Tur för mig att Björn stog ut, det var inte många ord i taget som kom fram det första året. Det är annat nu, käften går i ett tycker både han och barna, ja, man får ju passa på när man träffar dem. Victor brukar säga; mamma när du pratar sådär mycket och fort om så många saker blir jag alldeles trött i huvudet, ta det lite lugnt, men som sagt, jag vet inte när han lyssnar eller är hemma nästa gång så jag kör kulsprutemetoden för att veta att jag har sagt det som ska sägas/påminnas.(HÖNSMAMMA)Jag vet

Kära vänner vi kanske springer på varandra på matfestivalen, jag brukar träffa Jenny, glömde fråga dig om du ska dit när vi sågs i onsdags, jag spanar efter er alla!!!!!

1 kommentar:

  1. Ack ja, många promenader till kiosken tog vi första året...Jag skötte snacket men pussarna fick du sköta själv. Hihihi

    SvaraRadera