måndag 16 februari 2009

Ännu en arbetsdag!

Då var det kväll igen då, konstigt att tiden aldrig räcker till. Var visserligen på möte mellan 16-18, mitt sista möte på månen, det var lite konstigt men nu blir det ju möten på stjärnan istället och de är lite spännande eftersom jag inte jobbat med de minsta förut.

Det blir konstigt att inte jobba med Anna, jag ska ju gå in i fel dörr helt plötsligt efter nästan 5 år, ni får väl leda mig rätt de första dagarna,
men innanför den nya dörren har jag ju Sofie och det ska bli jättekul att jobba ihop med dig igen.
Jag trivdes jättebra ihop med dig när du var på månen så vi får det nog bra allihop på båda sidorna dörren. Kul att Marita kommer upp oxå, så jag får lära känna henne ännu mera.

Tjuvkikade lite på Annas sida, det här med kommentarer, om ni väljer namn/webbadress under profiler så ska det tydligen gå utan konto, prova det!

Imorgon kväll ska jag gå på ett infomöte som handlar om barnskötare som kan läsa upp sig till förskollärare, förslaget ligger på 9 terminer halvfart, man jobbar under tiden och har sin arbetsplats som VFU och inga lån men HALLÅ, vem orkar det under en så lång tid, man har ju samma ansvar och uppdrag på jobbet vare sig man läser eller inte!! Ja, jag måste ju lyssna på det ialla fall. Skulle gärna läsa men inte på alltför tunga villkor.

Måste jaga skridskor till Victor oxå, var helt säker på att vi hade en mellanstorlek kvar men inte, han är jättesugen på att åka och nu på fredag är det heldag på berget.

Nu hör jag soffan ropa på mig, hörs imorgon.




Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar