tisdag 17 februari 2009

Ligger nu i min sköna säng men kan inte låta bli att skriva, egentligen är jag helt slut, det går bara runt i huvudet. Den stora frågan är, vill jag studera, orkar jag i 4.5 år och jobba ca 75% under tiden. Är det värt all uppoffring?
Stora barn är stora utgifter, ja ni vet allt det där!

Imorgon ska jag till tandläkaren och fixa min trasiga tand, det ska faktiskt bli skönt, synd bara att min tandläkare sen nästan 30 år har fått en stroke och inte kan jobba. Jag gillar inte att gå dit men med henne har det varit så tryggt och hon har alltid vetat hur jag vill ha det. Det går säkert bra ändå men jag blir lite nervös.

Nu måste jag försöka sova, börjar 7.15 imorgon. God natt



2 kommentarer:

  1. hej hoppas det går bra hos tandläkaren i dag kram din syster

    SvaraRadera
  2. Det är klart du ska köra!!! Det är jätteroligt att läsa, förstår att du tänker på att det blir så länge och att du inte kan jobba heltid under tiden. Men jag tror också att du får en annan arbetsglädje, jag och Håkan vill gärna delta i de diskussioner som uppkommer under din utbildning! Vi stöttar gärna dig under din studietid =)
    Tusen kramar och tänk bara på Nina när du tar det här beslutet! Det här är något du gör för bara dig, jag tycker att du ska göra det!!!
    /Sofie

    SvaraRadera