onsdag 25 februari 2009

"Mobbad"

Usch vilken stress vecka jag har, många trevliga saker har jag gjort och ska göra men det är allt på en gång. Igår träffade jag mina gamla "skrattkompisar" som jag jobbade med på Billingskolan, bara en av dom är kvar där nu. Vi åt och drack vatten men de andra gästerna trodde nog att vi druckit minst ett par glas vin, så mycket skratt blir det när vi träffas, åh vad det är skönt att få skratta av sig. Nu har vi betsämt att vi ska träffas redan nästa helg och då med vin, fatta hur tramsigt det blir då, jag bara älskar de tillfällena.

Nu till mobbingen, köpte ett par billiga jeans igår( det börjar ju att tryta i garderoben) men de var för stora! Idag snabbade jag mig in och bytte storlek, när jag kom hem provade jag, HALLÅ de gick inte ens över rumpan på mig!!!! Måste stressa i morgon oxå för att byta igen???

Vid matbordet högg alla på mig, vi pratade om ekonomi om jag ska studera framöver.
Robin låter precis som Björn i sina argument, har du räknat på hur länge du måste jobba sen för att tjäna på det du gjort med lån och allt? och Victor den "lille" skiten går på han oxå och säger att jag egentligen utnyttjar Björn och lever upp hans pengar. Vem ska stå på min sida?


Jag frågade Björn om de verkligen övat på prov nu när jag varit borta 2 kvällar, eller har du haft operation nu ska vi ta ner mamma på jorden med grabbarna?

Tyckte att den här bilden var passande efter den middagsstunden.



Nä nu får vi ta tag i provet igen!






2 kommentarer:

  1. Så på dig Nina!
    Det är väl ingen föresten som sätter sig på dig ;)
    Klart du ska studera om du känner för det.

    Krya på dig din stackare, håller tummarna att det inte är influensan, men troligtvis är det ju det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars dig Nina!
    Nu har väl du haft otur och blivit sjuk... igen! Jag hoppas att du kryar på dig till på måndag då jag och Håkan står på avdelningen med utsträckta armar och tar emot dig!!!! Det kommer att bli så bra att jobba med dig!
    Krya på dig nu, så syns vi nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera