lördag 28 februari 2009

"Mamma bäst"

Nu har jag verkligen inga småbarn längre, Victor har firat sina 13 år idag. Han fick frukost på sängen(fast han valde mammas mysiga säng) och paket. Den bästa presenten var en ny mobil, han har tjatat om detta sen jul och vi har låstas som att han ska få spara till en själv, men han känner oss väl och räknade iskallt med att få en och så blev det ju!!

När han satt och spelade på sin kära dator & jag gjorde tårtan ringde det på dörren;





Victors kompisar Anton Dahl och Johan Lenngren kom och sjöng för honom och gav lite godis, gulligt va! Victor svarade med; vänta bara tills ni fyller år, då får ni höra mig sjunga! Ser ni vad min son är "välklädd" dagen till ära! Men det är väl något som går i Timmersdala eller vad säger fru Sjöberg?




Innan kalaset hann vi med att se på Victors handbolls match, de vann mot Hp Skövde.

På kalaset har jag och min svägerska Camilla hostat ikapp, hon har legat sjuk nästan hela veckan, jag träffade henne senast i söndags, är det hon som smittat mig, hm.....

Nu laddar jag för vasaloppet imorgon, frukost framför tv:n och en härlig förmiddag i morgon rocken, kanske jag orkar att stryka lite oxå, det behövs verkligen. Har ingen feber idag men vad orkeslös man är ändå, nu känns det mest som en rejäl förkylning så jag går nog till jobbet på måndag ialla fall. Jag börjar ju på stjärnan och då vill jag vara där från början.

P.s Jag gillade faktiskt opera låten på melodifestivalen, vad tyckte ni?






1 kommentar:

  1. Den där klädseln känner man ju igen! Kallingar är inne i bun tror jag!!!
    Skönt att du känner dig bättre, hoppas att vi ses imorgon =)
    Kramen Sofie

    SvaraRadera