torsdag 12 februari 2009

Look alike?

Vet ni vem jag är lik? Björn tycker att jag ser ut som Marie Lindberg på min blogg, ni vet hon som var med i melodifestivalen. Nu har du något att skriva om på bloggen sa han sen, hur kan han känna mig så bra? När vi gifte oss så tyckte förresten Doverholm att jag var lik Sarah Brightman, hon är ju oxå en bra sångerska. Vad tycker ni andra?

Har tänkt på en sak, jag ser ju att många är inne och läser på bloggen men jag skulle tycka att det vore kul om fler kommenterar. Alla kanske inte har förstått hur man gör; under mina inlägg så står det kommentarer,hur många som finns är betydelsen av den siffran, men där klickar ni och så kommer det upp en sida där alla kommentarer går att läsa plus att ni kan lägga in en egen. Om det mot förmodan inte går så har jag fel i mina inställningar på bloggen och då får ni gärna meddela mig om detta.

Jag mår fakiskt bättre idag, har bara lite feber och förkylningen har stabiliserat sig, det är ju alltid värst när det bryter ut. Kan nog fortfarande slå rekord i nysningar men idag har jag bara drygt 50 mot nånstans över 80 igår, helt galet faktiskt. Med tanke på Annas kommentar om att man förlorar en hjärncell varje gång så börjar jag undra om det inte är hjärnsubstans som jag börjat snyta ut vid det här laget, hm klurigt med det medicinska.

Nu ska jag se på sveriges värsta bilförare och efter det den hemska filmen om Knutby.
Sen behöver jag sova, det blev inte mycket inatt, har en period igen då jag sover 2-3 timmar max per natt, säkert därför jag var så mottaglig för förkylningen.

Imorgon fyller ju Robin 16 så jag tänkte överrraska med frukost på sängen, vi köpte sådana sängbrickor på Ikea när vi var där senast.

Hejsvejs!
Nina

3 kommentarer:

  1. Oj! då är det den jag snyter ut stup i kvarten.
    Jag håller med dig om att det är roligt om folk lämnar ett avtryck efter sig:)
    Du får hälsa och gratta Robin.

    Har precis tittat på knutby och man får verkligen kalla kårar, är det så här det är?
    fattar inte att de vill göra sig så kända pga av ett hemskt mord.
    Åsa har ju varit i tv ett antal gånger och flamsat och tramsat, gjort en skiva som hon gjort mycket reklam för. Nä jag säger bara: FRUKTANSVÄRT!!!!!!!
    kram och godnatt

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Hoppas att du känner dig ännu bättre idag! Visst är Sveriges värsta bilförare det absolut roligaste programmet som går just nu! Jag garvar så att jag nästan kissar på mig! Knutby däremot somnade jag ifrån så det missade jag.
    Hoppas att du är frisk till måndag. Du får väl ringa annars så får jag slänga mig iväg och öppna åt dig =)
    Kram

    SvaraRadera