fredag 27 februari 2009

Sjuk

Nu är jag sjuk igen, fick feber i onsdags kväll och mådde verkligen kass, 39 i feber hela natten till torsdag och gick inte ur sängen förrän 17.30 då Björn hade lagat middag, fy......tur att det finns alvedon som hjälper litegrann.


Idag mår jag bättre, har inte haft feber sen tidig i morse, trött och hängig förstås men skönt att slippa febern. Det kan väl inte vara influensa då ialla fall!?

När jag ändå inte orkar göra något så har jag lagt på en mask, det är verkligen en hel"mask" som man bara plattar ut i ansiktet, ska motverka åldrandet, men det vet jag inte om det gör........ser mest ut som ett spöke, eller mer än vanligt iallafall.

Jag måste ta mig till maxi i em, vi behöver handla för Victors kalas i morgon, phu........Björn tyckte att det är bra om jag orkar det, han handlar ju inte så ofta så det tar en väldans tid och han brukar ge upp och inte få med sig allt hem, då får jag ändå komplettera så ....alvedon igen så fuknar det nog......men han får laga fredagsmyset, det orkar inte jag.

Ha en bra helg allihop!

3 kommentarer:

  1. Men din stackare, ska du ge dig ut till Maxi. Du får be att han handlar på perssons istället då, då är det ju nära om han glömmer.
    Man får passa på att köra lite med sin familj när man är sjuk, (även om hemmet "faller")
    Krya nu på dig, du är saknad på jobbet/kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, Nina! Jag håller med Anna... Klart att Björn fixar att åka och handla själv! Du är ju sjuk!!! Skicka honom till Perssons så många gånger som det krävs för honom att få hem allt som behövs.
    Snygg mask förresten! Man ser ju knappt att det är du bakom den, haha =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med föregående kommentarer, skicka Björn till Persson. Robin och Victor kan gå med också och hjälpa sin far att komma ihåg allt.
    Krya på dig.
    Det närmar sig för torpatider - känner du det???
    Kram Madde

    SvaraRadera