torsdag 19 februari 2009

Gulligt!

Tänk att jag fick blommor en vanlig torsdags kväll, när jag och Victor som bäst gjorde hans matsäck för i morgon så kom Björn hem med blommor. Gulligt va, men egentligen var det blommor som blev över från årsmötet som Björn var i väg på, det tänker jag inte låtstas om, såklart att de var till mig!!



Nu ska vi se på tv och prata lite om helgen, jag har bjudit hem en kompis med familj på middag på lördag. Vi har känt varandra sen 1978, tänk en del av mina vänner idag var ju knappt födda då!



1 kommentar:

  1. Ha ha ha vilka "gamla" vänner du har ;)
    klart att man ska tänka positivt ang. blommorna. Han är ju smart, varför sa han det hihihi. Tänk vad han hade samlat poäng om han inte sa ngt, men då kanske du hade kommit på andra tankar.
    Det är iallafall roligt att slippa köpa blommor själv.
    Vi syns strax på jobbet!
    kram

    SvaraRadera