onsdag 18 februari 2009

Ibland har man tur!

Idag har jag haft en nära döden upplevelse, inte hos tandläkaren om det var det ni trodde utan på vägen därifrån. När jag nästan var framme i Lerdala, de sista backarna vid klippet så fick jag en bredsladd med bilen, jag krängde över vägen 3 gånger innan jag rättade upp den igen. Att jag inte fick möte är helt otroligt. Jag var tvungen att stanna i 2 minuter innan jag åkte vidare.Det gick bra hos tandläkaren , jag trodde det skulle bli en porslinstand eller något men det gick att laga, skönt, nu har jag "sparat" några kronor igen!

På fredag ska jag gå ut och äta med min syster och en väninna, vi ska gå till Pims, där har jag ätit gott förut så jag hoppas att det är det då oxå. Björn ska oxå ut med sina kontorskompisar på Riksbyggen, han har ju redan slutat där men de ville ha en sista after work. Nu har han förstått att det är lite hemligt för han får inget veta om vart de ska eller något alls. Kul med lite surprise tycker jag men Björn är nog lite obekväm med det.Jag får peppa honom lite!

Nu ska jag förhöra Victor på tyskaläxan, auf wiedersehn(?)




1 kommentar:

  1. Vilken tur! Fy vad otäckt det är, och vad fort livet kan förändras egentligen! Alla dessa tänk om som jag är tvungen att gå igenom när jag hör om sånt här!
    Tur med tanden... Förresten, köpte du nån lott igår? Du verkar ju haft en riktig turdag!!!
    Mysigt att gå ut att äta på imorgon. Själv tar jag lite taccos =)
    kram sofie

    SvaraRadera