fredag 13 februari 2009

Synden straffar sig själv

Äntligen fredag och jag mår oförskämt bra eller så går jag på ren vilja, har t.om orkat spela Laserdome. Jag sitter ju helt slut nu men känner mig ändå ganska så frisk, på måndag blir det nya tag.

Det blev frukost på sängen för Robin, det tog en stund innan jag lyckades få liv i hans bror men skam den som ger sig. Victor fick äta ihop med Robin ,det såg så mysigt ut men något kort ville de inte vara med på så det blir bara på brickan. (om jag lyckas att få in bilden)

Synden då, jo eftersom vi har kalas för Robin på söndag så köpte vi med semlor och bakelser hem, jag hade bestämt mig för att ialla fall äta en halv semla. Jag åt nästan hela,hm, sen skulle jag bara smaka lite på Robins marsipan som han tänkte slänga, jag älskar ju marsipan. Då bet jag sönder en tand, så där fick väl jag för att jag syndade. Bara att ringa tandläkaren på måndag och hoppas att det inte blir alltför dyrt.

På tal om semla, jag nämnde det igår att jag var sugen på en för Björn som snart är hörselskadad minst sagt, han hörde givetvis något annat, va vill du ha samlag imorgon, tur att jag inte skickade honom till att handla för då vet jag inte hur det hade gått!!!

Vi hade tänkt lite familje mys nu ikväll men Robin tog datorn och drog till Väring, det är tacken när man har helstekt en fläskfilé och gjort god sallad m.m. Robin gav mig iallafall en kram innan han åkte och viskade i örat att: snälla mamma ni kan väl spara lite åt mig så jag kan ta i morgon när jag kommer hem? Den ungen kan verkligen titta med hundögon på en!

Jag längtar efter Let´s Dance nu, hejar faktiskt på Morgan, han har inte mycket att komma med vad det gäller kropp och utseende, men vad han kan dansa! Sen är han så där kramgo på något vis så jag gillar honom skarpt!

Imorgon är vi hembjudna till Anders och Camilla, trevligt. Det innebär att jag behöver vara lite allert imorgon bitti och städa av den värsta skiten i hemmet, får se om jag hinner titta på Victors fotbollskupp i Ulvahallen kl 14.00, har handlat allt idag, tror jag, så det borde gå.


Ha nu en trevlig fredags kväll allihop för det ska jag/ Kram



2 kommentarer:

  1. Vad jag skrattade när jag läste detta! Semlan som blev samlag! HAHAHAHHA! Fy för fagerlund vad roligt. De tar varje halmstrå du vet! Han tänkte väl "Hörde jag rätt?!" och du tog ner honom snabbt och lätt...
    Du jag tror att vi inte kunde kopiera från min sida till din... Du har säkert mina siffror på din sida. vi får fixa det någon gång.
    Fortsatt trevlig fredagskväll och hälsa Björn och tacka för ett gott skratt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja, de hör bara det som de vill höra.
    vad skönt att du känner dig bättre men tråkigt med tanden, isar det nu i den eller?
    Lucas var feberfri ons-tors dag på kvällen fick han 38,8 igen och nu på kvällen hade han 38.1-
    Aaaaaaaaaa när ska det vända.
    Har lovat barnen att vi ska till Maxi i morgon och köpa pärlplattor och pärlor så han får väl följa med ändå trots feber.
    kram

    SvaraRadera