söndag 15 februari 2009

Slapp kväll!

Nu är kalaset slut, alla har åkt hem, kvar är bara disken men jag har ju diskmaskin som tur är.

Allt jag tänker göra nu är att ligga vid tv:n resten av kvällen, givetvis ska jag som vanligt hänga tvätt plocka disk m.m i reklampauserna.



Robin har varit kaxig hela dan, han bakade brödkakor på fm som han sedan bjöd på under kalaset. De blev jättegoda och jättehöga, jag tittade jättenoga så nu ska nog jag lyckas oxå nästa gång.



Alla var här idag, ganska fantastiskt ändå, många av kusinerna är ju stora nu men kul att de kommer!



Måste uppdatera mig inför kommande arbetsvecka, har några möten och så att komma ihåg.

Kram Nina

2 kommentarer:

  1. hej tack för god mat samt och efterrätt har bowlat i dag fick 111 och 116 axelen håller bra inget ont efter att jag spelat ska titta på tv nu handboll hej då jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är imponerad av era hemsidor.Jag averkar era sidor på löpande band nu. Måste bara säga att du har bäst musiksmak. Ha en bra vecka

    SvaraRadera