söndag 1 mars 2009

Slö söndag

Idag startade vi dagen med vasaloppet, jag somnade efter 3 inatt men tog mig upp ändå. Att de orkar åka 9 mil, helt otroligt.
Idag har Björn fixat med våran städskrubbs dörr som "slagit" sig, hoppas att det går att ordna nu, han brukar ju fixa det mesta.
Vi åkte in en sväng till Villa mässan, det kostar 90 kr per person och så går man där och tittar på allt möjligt, gav inte mig så mycket faktiskt och Björn tyckte att han hade redan koll på material och hur man ska göra med det mesta, men det klart för den som inte jobbar med det och inte har verktygen till det hela så är väl detta en jättebra grej.Vi blev mest kaffesugna!
Det löste vi genom att själva bjuda in oss till Madde och Jonas på kaffe, vi köpte med lite kaffeböd oxå faktiskt. Kul att träffas så där spontant, de hade kollat till våra torp idag, de hade istäckt runt hela sitt och hos oss var det rent, bara att släppa fram våren, man får ju välja rätt läge alltså!!Deras son Gustaf är en riktig sköning, han kommer bli något att bita i som tonåring, påminner rätt mycket om Victor, det är tur att de är så charmiga emellan envishet och annat.

Nu ska jag se på en film som jag spelat in, ha en bra kväll!!




1 kommentar:

  1. Hoppas att det var en bra film. Jag tror nog att mina barn också blir något att bita i som tonåringar... Felix som bara sitter framför datorn och Rasmus som är ute på bun och härjar =). Rasmus humör kan inte bli annat än jobbigt med alla hormoner i kroppen.
    God natt, syns imorgon!
    Sofie

    SvaraRadera