onsdag 25 mars 2009

Ännu en vinterdag är på väg mot sitt slut och våfflor har jag fått(göra oxå förstås), det var gott.
På jobbet idag har vi tagit ett ganska kul kort som vår pedagogista Marie ska använda i sin powerpoint presentation i Stockholm, det ingår i hennes slutarbete,stjärnan har varit hennes arbetsgrupp som inneburiten del uppgifter. Jag har ju kommit in på slutet men detta har verkligen utvecklat de som jobbar och mycket av deras synsätt på de minsta barnen. Jag tycker att det är spännande för mig oxå och det funkar att bara hoppa i in det.
Vilket otroligt jobb man har egentligen, så mycket som vi kan bestämma och sätta vår prägel på, det är inte alla förunnat, måste tänka på att uppskatta dessa positiva bitar mer.




Här ser ni oss, Marie längst upp till vänster, Sofie och sen Håkan och jag.




1 kommentar:

  1. Måste säga att kortet är oerhört vackert! En hög av duktiga pedagoger gör sig verkligen på bild =). Visst har vi tur som har ett så roligt jobb! Vi har verkligen möjlighet att påverka vår vardag, lyckost oss!

    SvaraRadera