onsdag 4 mars 2009

Nästan hela veckan har gått, imorgon öppnar jag och slutar 13, sen är jag på solen på fredag, det blir lite annat men kul.
Idag har jag städat färdigt i vår atlejé, det är så fånigt, på måndag får vi ett studiebesök från Borås, en föredetta kollega jobbar där och nu kommer hon med sitt arbetslag och kollar in Lerdala förskola, vi har ett förhållningsätt från Reggio Emilias tankar och det vill de veta mer om. Vilken press det satte på oss, vi städar och fejar överallt m.m Det känns skönt att Anna och Sofie gjorde ett sånt fint bildspel på sin dokumentations eximination som säger mycket om hur vi jobbar. Det blir nog ganska tydligt om man pratar utifrån det.
Imorgon måste vi bestämma vad vi gör med barngrupperna som blir bra att visa.

Mina "shaker" har äntligen kommit, jag har väntat sen i fredags och varit rätt irriterad, jag var sent ute men trodde inte att det skulle dröja så länge, nu är jag på gång igen. På lördag är det fest sen får det bli ren kur i 2 veckor så att de sista kilona får sig en skjuts.
Väntar med spänning på mitt hälsotillskott oxå, jag tror verkligen att jag kommer sova då!

Kram alla läsare!





1 kommentar:

  1. Det blev jättefint i ateljén Nina! Snyggt jobbat. Nackdelen när man städar är ju bara att det blir så svårt att hitta sakerna som göms bakom lådorna på hyllan...
    Kram Sofie

    SvaraRadera