lördag 21 mars 2009

Suprice

Idag har vi haft kalas för min pappa här hos oss, vi skulle varit hos min bror men de fick vattenskada i köket i veckan, trassligt men det blir väl bra tids nog. Tyvärr så var inte mamma med på kalaset, hon har jättejobbigt med ett diafragma bråck och kan knappt äta, hon är faktiskt ganska deppig för stunden. Vi får hoppas att de hittar ngt bra som kan hjälpa henne.

Vi började prata om medium och olika händelser, vilken överaskning att min bror tror lika mycket på detta som jag. Jag hade aldrig kunnat gissa detta men det gläder mig att vi har samma syn på detta och kanske gör ngt gemensamt, jag hade inte ens berättat om mitt möte med farfar för honom i tron att han var helt anti detta men man ska aldrig tro utan att ta reda på fakta.


Ha nu en fortsatt trevlig kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar