måndag 2 mars 2009

Vägen till ett sovande liv...................

Ikväll har jag varit på världens grej, nu ska jag tillföra vitaminer och mineraler som jag trodde vi fick genom maten vi äter. Även om man äter hemlagad mat så får man inte i sig de nyttigheter som man borde, vi brukar inte vår jord som man gjorde förr och allting skyndas på och får inte ens mogna på ett riktigt naturligt sätt, allt detta gör att det försvinner, tex innehållet i en morot= för att få samma näringsvärde som förr så behöver man äta ett helt knippe om inte mer det säger en hel del tycker jag. Mitt mål är att få rätt balans i kroppen med min struliga mage och mina sömnproblem, vad jag förstod så beror det flesta åkommor på obalans i tarmarna, att min tarmfunktion inte funkar har jag ju redan konstaterat hos läkare så jag har stora förhoppningar på detta.

Jag har tagit en dos mineral för sömnen, intressant om jag sover bättre inatt redan!!


1 kommentar:

  1. Det kan ju alltid vara värt att pröva...Kram Madde

    SvaraRadera