torsdag 12 mars 2009

Idag har Victor och jag varit på stan, han skulle köpa något för pengarna han fick i födelsedags present. Han köpte en adidas bag(måste ju ha en snygg väska på stöpen i höst), den tyckte jag att han inte behövde köpa själv utan vi kunde titta på det i sommar. Nej, den ska jag ha nu, tänk om det inte finns kvar osv. Han köpte oxå en ny innebandy klubba. Sen hittade han inget mer och vi åkte hem med ca 500 kvar. Hade det varit för något år sedan så hade Victor gått in i alla affärer tills pengarna varit slut, på skit och ingenting. Så skönt, han blir stor han oxå, det var väldigt tydligt idag, vi blev inte ens osams utan hade det ganska trevligt.

Björn är inte mogen för Fitline, han lurade mig och sa att han varit på apoteket och köpt vitaminer, -men snälla älskling, vi har ju skåpet fullt med vitaminer för 800 kr, vad tänker du med? Då visade han ut mig i hallen, ett flak öl och sa-Massor av Bvitamin eller hur, vi läste faktiskt och han blev varse att det mest innehåller kalorier, en 50cl burk motsvarar mer än en halv chipspåse, äckligt! Men lurad blev jag igen!!!

I morgon börjar jag klockan 12, härligt, jag hinner helgstäda innan jobbet och kan gå i pyjamasen ända till 11 om jag vill.
Nu är det värsta bilförarna, hjälp vad illa de kör, skulle inte vilja möta ngn av dem i trafiken.
Nattinatti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar