söndag 15 mars 2009

Snälla,snälla, vilken tur, trodde verkligen ett tag att hon skulle vinna. Jag vet inte om vårt bidrag klarar sig men det var bättre än Carolin iallafall. Hade gärna sett Alcazar som vinnare.
Handbollen gick bra igår, Victors lag är 4:e bästa pojklaget-96 i västra Sverige. Topp 4 totalt så var det Pojkar: 1:a Ifk Skövde -96, 4:a Hk Country-96 Fickor:2:a Skövde hf-96 lag 1, 4:a Skövde hf-96 lag2
4 lag från Skövde, inte illa!
Nu ska jag mangla lite och komma ikapp underifrån(källaren) innan det är dax för middag.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att det gick bra på handbollen!
    Jag är också glad att "Snälla, snälla." inte vann! Jag hejade på EMD och Måns. Felix ringde en gång och röstade på Måns, fast det hjälpte inte...
    Ses imorgon, ha det så gött!
    Kram sofie

    SvaraRadera
  2. Lycka till med strykhögen, alltid lika roligt att ta tag i den- den där hemhjälpen har inte hört av sig än va? ;)inte till mig iallafall.
    Syns i morgon/ kram

    SvaraRadera