torsdag 5 mars 2009

Yes, jag kunde........









Titta vilka fina brödkakor jag har gjort i dag, fattar inte varför jag misslyckats så många gånger i mitt liv. De blev riktigt goda oxå, men Robin tyckte att hans blir bättre!!

Jag känner mig riktigt huslig idag, stekte fläsk med löksås till middag, nu får jag nog sätta på lite kvällskaffe till oss oxå.



Björn har varit snäll och köpt med vi som jag ska ha med mig på lördag, vi är 4 tjejer, han köpte 6 flaskor, hallå eller ska jag krypa hem. Får nog lämna lite hemma, (i allafall 1).



Vad skönt vårligt det är ute nu, fast i dag blåste det bra när vi var ute på gården.



Dax för dagens skratt:



Nu har jag bestämt mig, ingen mer spiral för mig........................................................................






Ha en skön kväll allihop!!





2 kommentarer:

  1. Jag håller fullständigt med, spiralen hoppar jag över. visst lever vi i ett moderniserat samhälle men varför ändra på allt ;)
    Känns konstigt att vara utan dig på en fredag ;)
    Hoppas du får en bra dag på solen
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina brödkakor! Ser väldigt gott ut. Undrar just om Robin ska satsa på bagaryrket kanske? Han verkar ju ha fallenhet för det!
    Ha det så bra i helgen och håll dig undan spiralen. Jag för min del tar det säkra före det osäkra...
    Kram Sofie

    SvaraRadera