tisdag 10 mars 2009

Längtar efter min sköna sömn!

Idag har äntligen mina produkter från Fit Line kommit, jag hoppas att min mage ska bli bra och att jag sover bättre, vi är 4 från jobbet som testar detta, alla har prolem med magen, man kan reagera med lös mage i början när allt skräp och slagg ska ut, vi har bara en personaltoa!!Stackars de andra som ska gå på samma toa som vi, men bra att vi kan skylla på varandra när det luktar som värst.
Jag kör ett sista race med cambridge nu, sen ska jag äta mer och ta en shake emmellanåt. Det nya tillskottet ska förhoppningsvis hjälpa till att balansera även den bíten och kanske jag kan hålla min vikt på ett bra sätt framöver, annars tar jag till shakerna igen för nu ska jag inte va nån tjockis mer.Vem vet, det kanske blir tufft för barnen att ha toaletterna ifred oxå, synd bara på månen där en är utan dörr!!( Tur att man är på stjärnan)

Nu ska jag forsätta att organisera min städkammare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar